Planering. Redan dag 10!

Herregud vad tiden går. 10 dagar på flyt. Det går snabbt. Och det är gott! Tror nästan jag kommer sakna det. Iblnad tänker jag vad jag gett mej in på men man får fokusera på målet. Som sagt star det still nu med vikten men minus 12 kg är inte fy skam! :) Det betyder att jag ska gå på flytande i 3 dagar till. Och på Fredag är det operation :) Jag ser fram emot det,
Idag har jag ringt till utomlänsmottagningen som ha hand om patienthotellet på Ersta. Bekräftade min bokning för natten innan. Allt såg bra ut. Pratade med kirirgmottagningen också och de kanske blir trötta på mej. Jag ringer så fort jag kommer på någon nytt att undra över. Jag är så nöjd med beslutet fortfarande, jag är ordentligt påläst så ingen ska komma och säga någon för jag vet det redan :) Det känns skönt.
Har handlat hem lite kattmat och kattsand inför att jag åker. Fina Nilla ska passa Bödvar, kattem, medans jag är iväg. Hoppas han är snäll till henne. Han kommer juh fortfarande att vara här hemma men han välkomnar inte alla i hemmet :p Fast han gillar Nilla. Han brukar aldrig bara gå fram till någon och lägga sej men det gjorde han till henne. Kul! Och hoppas hon inte får en allergichock, hon är allergisk. Men annars får väl Erik knalla in och ge honom maten.
Tiden bara springer iväg! Planerar inför imorgon. Ska bli kuuuuuul! :D Ne närmsta flickorna kommer hit imorgon på lite myspys.
Nu måste jag städa.
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej fin blogg =)



hittade din av en ren slump när jag var ute och sökte info om operationen, ska själv på mitt första möte den 28/3 i Motala och träffa läkare, jag hoppas att de inte ska säga nej nu när man fått beviljat att mitt landsting betalar =) lycka till på fredag och ta hand om dig. Titta gärna in till min blogg om du vill så kan vi följa varandras operation. mvh Lisbeth

2012-03-06 @ 14:26:03
URL: http://http://resantillnormalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0