På Ersta! Sista dagen!

Jahapp! Då sitter man på patienthotellet och väntar in morgondagen. Kl 07.00 ska jag finnas på kirurgmottagningen tillsammans med de andra som ska opereras imorgon. Jag är först ut fick jag reda på med säkerhet idag. Supertrevlig personal dessutom.
När vi mätte omkretsen kring midjan upptäckte vi att jag tappat 16 cm!!! Hur sjuk är inte det liksom??? Men jag klagar inte, det är juh så det ska vara.
Nu sitter jag och Tina på rummet och ugglar. MÅSTE få i mej modifast. Har inte lyckats få i mej någon. Har blandat ett par stycken men kan inte dricka dom. Tog fel påsar imorse, tog chokladpuddingen. HATAR chokladpudding. Mööög! Vi älskar Björn Ranelid!
Dagen började 05.00 för övrigt. Höll på att missa flyget pga snön men vi hann med nöd och näppe. Flygningen gick bra, lite luftgropar. Man skiter nästan ner sej varje gång.... Sen kom vi fram till Arlanda och skulle köpa biljetter till tåget mot stan, då upptäcker jag att jag glömt min handväska utanför terminalen. PANIK. Springer tillbaka och möter en tjej som går med den och frågade om det var min :) Snälla flickor det finns, även i Stockholm.
Allt annat har gått som smort. Jag gnällde inte så mycket när blodproverna skulle tas, bara lite. Men det gick ovanligt snabbt. Men jag gillar inte att de ska sätta en nål i handen imorgon så jag fick med mej ett emlaplåster :D Tjoohooo ... Det kommer alltså inte kännas ett piss. Gutt!
Kom nyss på att nästa gång jag uppdaterar är jag opererad! OMG!
Adjökens gamla tjocka anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0