Opererad och lycklig! :D

Såhär gick det till.
Kl 07.00 var jag på avdelningen imorse. Pratade med en sjuksköterska och satte emlaplåster på handen. Fick en DUNDERcocktail av mediciner som skulle smärtlindra. Sen fick jag ligga på en säng och vänta tills jag skulle köras ner till operation. Sa hejdå till Tina och gick ner med sängen tillsammans med en sjuksköterska. När jag kommit ner så mötte en annan sköterska upp mej och satte nål i handen. Låg en stund till och väntade sen fick jag gå in i operationsrummet och lägga mej på britsen. Supertrevlig personal. Vi skrattade och skämtade. De skrattade åt min dialekt och berättade att de älskar Österlen. En hade sommarstuga vid Löderup-strandbad! Vad är oddsen? Kul iaf!e Sen satte narkosläkaren något i doppet så jag blev så vimsig att jag knappt kunde prata men jag sa att jag inte skulle somna av narkosen och vips, däckad! Sen vaknade jag och hade ont som attans. Fick morfin och blev glad. Sen efter typ en halvtimme så ville jag gå ur sängen och det fick jag. Det blev toabesök och sitta i en fåtölj.
Sen rullades jag upp på denna avdelningen jag är på nu. Här ska jag ligga tills på Söndag sen är flyget hem.
Tina kom hit och hälsade på mej för en stund sen, hennes bror följde med. Han var trevlig. Första gången jag
träffade honom så ser han mej såhär. HAHA.
Jag har pratat lite i telefonen med de närmsta idag. Alla har hållt tummarna. Tack för det!
Jag är fortfarande supernöjd med mitt beslut.
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

härligt bruden!!!! nu kan du starta din viktresa =) må så gott och ta hand om dig ordentligt.



kram

2012-03-09 @ 16:50:41
URL: http://http://resantillnormalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0