Ont och jobbigt

Ja, nu har jag rejält ont.
Igår skulle jag hämta ut medicinerna men det visade sej att apoteket i Borrby inte hade allt hemma. De fattades mina smärtstillande och sprutorna. Igår kunde jag bara ta alvedonen och det kändes kan jag säga. Inatt trodde jag att jag skulle dö. Låg i sängen och bara grät så ont jag hade. Visste inte om jag skulle ringa någon som kunde komma och sitta med mej men vem har lust att gå ut kl 2 på natten? Det var inte alls kul. Det var inte kul heller att se att man var tvungen att vänta till kl 8 för att få ta nästa dos alvedon. Idag efter lunch ska medicinerna komma in så då lär jag springa bort :p Har en del vänner som hört av sej och sagt att de har Citodon ifall det skulle bli rent urjävligt men får inte lov att ta dom :( Mög! Men men...
Idag tänkte jag gå bort till Nilla. Deras lille påg påg blir 1 år idag. Vart har detta året tagit vägen? Jag tyckte att det var alldeles nyss som de kom hem från sjukhuset och jag höll den lille skrutten. Han är stor nu. Han tränar på att gå hela tiden. Snart kommer han att springa! På Lördag är det kalas. Då ska han få massa presenter :D
Aja... Har inte mer att berätta.
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

fy låter jättejobbigt för dig vännen, hoppas det går över snart.



kram

2012-03-17 @ 01:55:26
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0