Fortfarande inte vägt mej.

Nä, jag har inte vägt mej ännu. Jag var faktiskt på vårdcentralen igår för att lämna tillbaka fragminsprutor man gick rakt förbi vågen i protest. Jag vågar inte!! Tänk så har det inte hänt något alls med vikten. Hur ska jag kunna förklara det för folk? Att jag är misslyckad? Nej tack!!! Får väl börja räkna kalorier igen.. Men det kan jag juh inte heller göra... En del av tarmen är borta så jag måste få i mej av allt så kroppen mår bra.
Kanske ska jag sluta på mina mediciner? Det är juh dom som bidrar med ökad aptit.
Man ska inte tro att denna operation är lätt. Man måste verkligen ändra på hela sin livstil. Det där med att äta 1 gång per dag funkar inte. Man ska äta 7 gånger !!! Pratade med fina Åsa igår, som opererades samma dag som mej. Hon äter sina 7 mål om dagen, tar god tid på sej. Varför kan inte jag vara lika duktg? Jag kämpar verkligen. Bestämde mej för en nystart idag och sitter här med min nyponsoppa och ska tvinga i mej alla 7 mål. 2 dl per mål är det tänkt. Jag måste!
Nä. Anna, skärpning!!!!
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: cilla

Ät på - allt blir bra. Måste man äta bara nyponsoppa?

Titta på bilden ERik tagit och bli inspirerad.



2012-03-21 @ 09:31:21
Postat av: rebecca

Heja Anna!!!!



Du kan du vill du ska fixa detta!

Kram Becca

2012-03-21 @ 09:39:57
Postat av: Satu

Heja Anna..

Det är otroligt kämpigt att lägga om allt och jag själv som blev opad 17 okt 2011 o har fortfarande svårt att få i mig dom alla mål mat som jag ska ha i mig. men vi kämpar på tillsammans allesammans.



kram!

2012-03-21 @ 10:45:35
URL: http://satuv-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0