Första dumpningen..

Igår fick jag mitt livs första dumpning. Det var så jääääkla obehagligt!!!
Dumpade på aprikoskräm. Tänkte att jag skulle fixa den eftersom jag fixade jordgubbskräm, men ack. Spenderade flera timmar på toaletten inatt. Jag vill aldrig mer på en dumpning men det vet jag att jag kommer få. Jag måste juh äta. Allt kommer jag inte klara av.
Men annars mår jag jättebra. Jag är fortfarande nöjd med mitt beslut så alla ni som snackar skit bakom min rygg kan dra dit pepparn växer. Jag behöver inte er. De uppmuntrande ord jag får av min familj och mina vänner räcker en livstid.
Jag är fortfarande tömd på energi efter natten så nu stänger jag ner datorn.
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du är skitduktig Anna! Kramar om.

2012-03-18 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0