Den städniga oron..

Jag har i snitt 90 läsare per dag. Ni kanske undrar varför jag aldrig skriver om att jag gått ner i vikt. Såhär ligger det till. Jag vågar inte väga mej. Den ständiga oron som har speglats i flera år kryper gärna upp till hjärnan. Alla misslyckade försök att gå ner i vikt. Det kommer tillbaka och jag vill inte bli olycklig igen. Vetenskapen säger att jag ska gå ner i vikt och lyckas men jag kan inte hjälpa att känna oro. På Fredag är det 2 veckor sedan jag opererades. Får nog ta mej till vårdcentralen och väga mej. Deras våg är den bästa. Men ja, vi får se.
Maten går bra. Jag äter vanlig mat igen, mjuk mat. Har inte ont och har inte fått fler dumpningar så jag är nöjd!
Nu ska jag göra mej klar för att åka till stan.
Adjökens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0