Dan' före dan' ......

AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Imorgon åker jag till Stockholm. Mina nerver kryper utanpå skinnet. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Det är inte operationen som är jobbig, det är alla nålar och blodproverna jag ska ta innan. Jag har 3 rädslor som brootas med, vatten, gräsklippare och nålar. Nu slipper jag både gräsklippare och vatten. Haha. Men nålarna kommer va där.... Men det ska gå bra. Tina följer juh med med så hon får hålla min hand och försöka få mej att tänka på annat.
På Fredag är det dags. 0700 ska jag vara där. Förhoppningsvis är jag först ut.
Idag ska jag ta en promenad med Nilla. Ska avreagera mej på henne hade jag tänkt. Tiden bara går. Måste packa min väska. Har gjort en fin liten lista på allt som ska med. Lär säkert glömma någon ändå, men men.
Jag är så nervös. Nu ska jag blanda en soppa och smaska på medans jag plockar undan.
Ha det fint alla!
Förresten! Fick en kommentar från en tjej som heter Lisbeth. Såhär skrev hon:

"Hej fin blogg =)

hittade din av en ren slump när jag var ute och sökte info om operationen, ska själv på mitt första möte den 28/3 i Motala och träffa läkare, jag hoppas att de inte ska säga nej nu när man fått beviljat att mitt landsting betalar =) lycka till på fredag och ta hand om dig. Titta gärna in till min blogg om du vill så kan vi följa varandras operation. mvh Lisbeth"
Tack för att du läser och tycker bloggen är fin. Om man kommit så långt att man blivit kallad för möte är man i princip redan godkänd så jag slänger med ett grattis!!! Jag vill gärna följa dej men länken fungerade inte. Kan du skicka den igen? Just det, om du har facebook så finns det en grupp för oss som ska opereras, har opererats och vill. Här är länken: https://www.facebook.com/groups/5501383982/
Lycka till på Fredag Lisbeth!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej igen tack för de fina orden, jag hoppas verkligen att det blir en operation då jag var hos läkare på min vc idag och de misstänker att jag har fått atros i mitt knä, mycket pågrund av min övervikt och min reumatiska sjukdom som jag har. Läkare lovade iallafall att skriva i datorn att jag fått dessa problem också så de inte säger nej, då jag inte kommer upp i den bmi som de ställer som krav. kram Lisbeth ps hoppas länken fungerar bättre nu. www.resantillnormalvikt.blogg.se

2012-03-07 @ 12:59:33
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0