+-0 men what the hell...

Ja, nu står det +-0 men what the hell, jag är nöjd ändå. Det kommer väl.. Känner inte att jag vill lägga min energi på att oroa mej stup i kvarten. Nä tack! Jag tar detta i min takt. Ju långsammare det går, destu bättre.
Folk har börjat kommentera vad jag äter, hur mycket och hur ofta. Till er: Back the fuck off!! En dag kommer jag inte bara le och prata bort det. Snart är sista droppen gjord och då kommer bombnedslaget.
Idag har jag och Antonia varit överallt känns det som. Fixat naglarna och ätit i stan. Det är så skönt att komma bort en stund och se annat än Borrby. Kom hem för en stund sen och tog en välbehövlig dusch.
Lisbeth! GRATTIS!! När jag började blogga nämnde jag att det var en tjej som heter Lisbeth som skulle på bedömningen inför OP. Idag fick hon ett godkänt!! Woohoo!


Adjökens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0