Detta går bra. Dag 4!

Är inne på fjärde dagen och har redan gått ner 4 kg! Och Midfasten är inte så pjåkig. Har blandat ihop en chokladshake nu. Är fortfarande dålig på att få i mej alla men det blir bättre. Känne lite mer hunger nu. Man ska väl vänja sej vid att inte tugga och sötsugen är som bortblåst :)
Håller på att ladda ner The L Word så det ska jag titta på idag. Tina kommer också förbi lite senare.
Resan till Stockholm är bokad och betald. Får vänta med att köpa hemresan till efter OP. Enligt planering ska man bli utskriven 2 dagar efter en man vet aldrig om något går fel. Men vi håller tummarna för att allt ska gå enligt planerat.
I helgen ska jag på kalas hos brorsan och svägerskan. Deras lille tös fyller 1 år! Vart tar tiden vägen? Tyckte det var alldeles nyss som jag höll henne första gången!! Ska hämta ut paket på posten och slå in presenter.
En vecka efter OP är det kalas för Ian, Nilla och Eriks påg, han fyller också 1 år. Halledau! Tiden springer iväg. Hoppas tiden kan gå lika sanbbt fram till OP...... Det gör den nog. om 11 dagar är det OP och 10 dagar kvar på flytet!
Nä. Nu får man väl klä på sej.
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Wow Anna, du är verkligen super duktig, tycker även du är modig som vågar göra denna operationen som de finns massa risker med.. men jag stöttar dig vännen min! måste ses snart och snacka eller vad som så länge sedan vi sågs snäckan!!



saknar dig Anna!!!

2012-02-27 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0