Dag 2

Jahapp. Då var den andra dagen på flyt. Det går bra! Eller, jag är slarvig med att dricka alla. Jag äter bara en gång om dagen i vanliga fall, 2 om jag är extra hungrig. Så att äta 4 gånger är jobbigt. Igår fick jag i mej 3 :) Sitter just nu med min första för idag. Innan jag ska sova måste jag alltså hinna med 3 till....... Vi får väl se hur det går. Och nej, det är inte bara att skita i det ifall man inte är hungrig. Missar jag någon får jag näringsbrist. Måste skärpa mej. Nu är det bara 12 dagar kvar till flytets slut och operation! Tjooho! 9 Mars, låt det komma fort!
Idag har jag storstädat hela lägenheten och ändrat om. Köpte en ny soffa i Onsdags. den gamla soffan ska jag sälja. Har en som jag håller den till.
Mitt i allt städ så upptäckte jag att min mobil höll på att dö så jag stoppa in den i laddaren och guess what!? Den ville inte ladda.. Tänkte att faaaan, laddaren är paj. Ringde till Nilla och frågade om jag fick låna hennes så jag traskade fint bort och då upptäckte vi att det inte är laddaren som är sönder utan telefonen. KUL! Detta är inte min dag!
De som känner mej vet att jag alltid måste ha kritvita lakan och påslakan. Bokade tvättid för att få dom fina igen. Tvättade också sofföverdraget på gamla soffan tillsammans med mina lakan. När jag tog ut tvätten var alla mina sängkläder rosa :( Japp, jag dog lite. Har juh tvättat överdraget innan och då färgade det inte av sej :( FAAN!
Strax kommer mammi och pappi för att hämta min jacka. Den är sönder......  Och ikväll ska jag låna Amiras man för han ska hjälpa mej hänga upp draperi så jag kan dela av rummet.
Tänkte fota och lägga upp en bild på nya soffan men telefonen är sönder. Men jag är inte bitter!!!!
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0