Mitt nya jag firar 1 månad idag!

Ja, idag är det 1 månad sen operationen. Sist jag vägde mej var på kalaset hos brorsan. Så vägde jag 98 kg. Alltså har jag gått ner 20 kg sedan flytstart. Jag ångrar inget! Jag är lycklig och nöjd. Ska nog väga mej idag igen och se ifall det hänt något sen sist. Jag bryr mej egentligen inte om det hänt något, det viktigaste är att jag mår bra.
Jag äger inte ens en våg. Har funderat på att köpa en men det är liksom inget som hägrar. Måste dock ha köpt en tills dietisten ringer. De ringer i slutet på månaden och ska höra hur allt har gått sen jag kommit hem. Ska mäta omkretsen kring midjan och väga mej. Jag vet juh att det hänt massor så det är skönt.
Uppdaterar senare om jag hittat vägen till en våg.
Just nu längtar jag till sommaren. Musik, grillning, vin, sol, havet, sand.. Mmm, sommar :)
Om en stund ska jag till Antonia. Har inte träffat henne på läääääääänge.
Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag opererades för 5 månader sen å känner precis som du en oerhörd längtan till sommaren. Äntligen stämmer mitt inre jag ihop med mitt yttre skal. Känns underbart att äntligen få uppleva sånt som andra tar för givet.

2012-04-09 @ 16:35:03
URL: http://efterfyrti.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

wow 20 kg är mycket :-) bra gjort tjejen

2012-04-11 @ 12:48:18
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

hoppas det fortfarande går bra för dig tjejen =)

2012-04-19 @ 10:50:42
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0