Ge mej förslag på belöningar!

Satt nyss och läste igenom alla gamla inlägg. Från dag 1. Tänk att det snart är 1 månad sen operationen. Fy vad tiden gått snabbt. Och att mat jag skulle tappa 20 kg sen flyt har varit en dröm, som blev sann.

Nu sitter jag och funderar på delmål som jag vill sätta upp.
Efter jag klarat 2 veckor på flyt och operationen var över så skulle jag bygga naglar, det är gjort. Tänkte ha ett mål när jag kom ner på tvåsiffrigt men det har juh redan hänt!! :D Så ja, jag vet inte..
Vikten nu ligger på 98. Jag har idéer på vad min belöning ska bli. Ni får gärna komma med förslag! Det får inte vara belöningar som handlar om mat.
Här är mina mål iaf.
89 kg.
79 kg.
69 kg.
65 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0