Allt fungerar bra :)

Tänk man genomgått en ganska stor operation och kan må såhär bra. Helt otroligt! Jag är fortfarande nöjd med operationen och ångrar inget! Der har varit värt smärta och oron. Jag tror att vikten fortsätter att gå ner. Har inte vägt mej sen festen hos brorsan. Men jag tycker att det syns mer och mer :D Lycka!
Jag har fina vänner som hjälper mej och ställer upp. Ibland kan jag äta mer, ibland mindre. Men jag mår bra och det är det viktigaste tycker jag. Vill vill inte ha massa pekpinnar och skit. Jag vet vad jag håller på med så snälla, sluta!!
Tror jag ska ta lite bilder idag och lägga upp.. Kanske man ser det bättre då :D
Adjökens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0